تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

e180

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ق.ظ

گاهی (اغلب) ناراحتم(آشفته و کلافه ام) که نتیجه ی سرمایه گذاری پدر و مادرم هستم و هییییییچ از خودم ندارم، آنها مرا پوشاندند، پایم نشستند، مدرسه ی خوبم فرستادند و ... و من تعطیل تعطیل

گاهی (اغلب) ناراحتم(آشفته و کلافه ام) وقتی می بینیم پیراهن پاره ای، گونی زباله بر دوش از خیابان می گذرد، او ندارد و من دارم، چرا من؟ چرا او؟ چرا برعکس نه؟ چرا همه نه؟ و می هراسم، یخ می کنم که وای اگر من جای او بودم اینقدر وجود داشتم زباله گردی و دستفروشی کنم، یا با شتاب صد برابر به قهقرا می رفتم، و فکر میکنم مگر آنکه یک چیزی توی وجودم پیدا بشود که تا الان نبوده، یک عرضه ای توانی چیزی

گاهی دلم میخواهد همه ی لباسهایم را پاره کنم و بریزم دور، وقتی کسی با یکدست لباس هست

گاهی فکر میکنم دیگر هرگز رستورانی نمیروم غیر از فلافلی، لعنت به این اتوکشیدگی و لاکچری

اللهم انی اسئلک من مسائلک باحبها الیک، و کل مسائلک الیک حبیبة

اللهم انی اسئلک بمسائلک کلها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
الاحقر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی