تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

موقت

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ
فک کنم الان بتونم معنی دقیقی از "انی لا احب الآفلین" ارائه بدم!
***
قصد نق زدن ندارم
ولی سخته
نبودنش خییلی سخته
گاهی که خبری می رسه یا یه لحظه ای اتفاق می افته
همه چیز خاکستری می شه
چرا همه چی قطع شد؟ چرا همراهی نکرد؟ چرا اون کارو کردم؟
این حس پس زده شدن که دارم
پس کی از بین می ره؟
من واقعا هرکاری که کردم فقط به خاطر اون بود، هر کاری و هر تصمیمی و هر فکری، فقط و فقط اون تو ذهنم بود
***
چرا منو نشنید؟ چرا منو ندید؟ چرا وقتی وقت نداشت و نمی خواست کمک کنه
چرا وقتی براش اهمیت نداشتم
منو می پذیرفت؟
چرا این همه با بی اعتقادی مشورت می داد؟ چرا وقتی می دید اشتباه ها رو هیچ کاری نمی کرد؟
چی داشت که ولش نمی کردم؟
چی کار کرد که اینجوری شدم؟ این همه بی فکر، این همه بی حال
حالا باید چی کار کنم؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
الاحقر

نظرات  (۳)

فکر میکنم "عشق" زیباترین دردیست که خداوند به انسان عطا کرده.
پاسخ:
there are people who seriously doubt it!

چطور؟

به شرطی که جوشش ایجاد کنه نه خمودگی
به شرطی که درست هدایت بشه
به شرطی که حرکت کنه نه اینکه وایسه یه جا
به شرطی که به جا و به موقع باشه
به شرطی که به یه دردی بخوره نه بی دردی
موافقم
پاسخ:
خب ...
؟
بسم الله

سلام
چیزی که باعث این دعوت شد اصرار شما نبود.
چیزی هم که باعث اومدن من شد، دعوت شما نبود.

حرفم هر چقدر هم که لازم باشه زمان بگذره، عوض نمیشه. در واقع از روی هوس نبوده که بگم امروز حالم خوشه بیاد، فردا حوصله ندارم نیاد.
این که اولش به شما واگذاشتم یا گفتم همینجا ذکر بشه، از روی ترس بود. ولی وقتی دیدم شما سکوت کردید سعی کردم جوانب رو بسنجم و خودم نتیجه رو بهتون خبر بدم. که وقتی به یک اطمینان رسیدم، خودم پاپیش گذاشتم برای این دیدار.

به هر حال:
تا در نرسد وعده هر کار که هست
سودت نکند یاری هر یار که هست.

هر موقع وقتش باشه، در خدمت هستم.
----------
 نوشته شما پر از علامت سوال بود :) اونها هم باشه به وقتش.

پاسخ:
سلام
I see
I know
I know

---------
از اینا "؟!" ؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی