تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

e79-من جودک

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

آقای مهربانی ها سلام

من باز هم پیش شما ایجنت فرستادم تا نیابت عنی دعا کنند :) کی نوبت خودم می شود که نیابت عن بقیه دعا کنم؟

لابد خیلی حال می دهد آدم با همراه همیشگی اش پیش شما بیاید ...

عالمی در دست من، من همچو مویی در برش

قطره‌ای خون است دل، در زیر طوفان چون کنم

در تموزم مانده جان خسته و تن تب زده

وآنگهم گویند براین ره به پایان چون کنم

چون ندارم یک نفس اهلیت صف النعال

پیشگه چون جویم و آهنگ پیشان چون کنم

در بن هر موی صد بت بیش می‌بینم عیان

در میان این همه بت عزم ایمان چون کنم

نه ز ایمانم نشانی نه ز کفرم رونقی

در میان این و آن درمانده حیران چون کنم

چون نیامد از وجودم هیچ جمعیت پدید

بیش ازین عطار را از خود پریشان چون کنم

این روزها روزهای پایانی است و می خواستم بخواهم دوستان کنکوری ام قبول شوند و اتفاقهای خوب برایشان بیافتد

و برای پسرها و دخترها دعا کنم که برای همسری به خدا تکیه و توکل کنند تا شرمنده ی خودشان و خدایشان نشوند

و بخواهم که ... حسن ظن دیگران با صلاح باطن حقیر همراه باشد، و همراهی ام با دیگران به قدر وسع و همدلی مان باشد نه اسباب زحمت و تعب، و رفیق و هم دردی موافق باشم و رفیقانی همدرد و موافق داشته باشم

و پیدا شوم

لطفا دعایم، دعایمان کنید و دستمان را بگیرید

سلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
الاحقر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی