تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

e51

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ

یادم رفت چی می خواستم بنویسم
ولی مهم بودا...

***

سه تا قراری که هیچ کدوم نشد، یه پیغامی دارن. دارن واقعا؟

***

تا کِی قراره این وضعیت ادامه داشته باشه؟

عقب افتادیم...

***

چرا گره افتاده؟ چرا باز نمی شه؟ به خاطر چی؟

"إِلاَّ الَّذِینَ تَابُواْ وَأَصْلَحُواْ وَبَیَّنُواْ فَأُوْلَـئِکَ أَتُوبُ عَلَیْهِمْ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّحِیمُ"

***
 اوحش الوحشه قرین السوء(تنهاترین تنهایی، داشتن دوست بد است) پیامبر(ص)
اصلا وحشت یعنی تنهایی...
***
که ای صوفی شراب آنگه شود صاف
که در شیشه برآرد اربعینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
الاحقر

نظرات  (۴)

بسم الله

اجازه هست دربارش صحبت کنیم؟
البته اگر حدسم درست باشه.
پاسخ:
درباره اش؟ درباره ی چی؟
:)

کلی چیز نوشتم دوباره پاک کردم. دوباره نوشتم پاک کردم.

درباره ...

ای بابا
هیچی ببخشید.

پاسخ:
:)

منتظر می مونم!
بسم الله

بسم الله رو که مینویسم دیگه نمیتونم هرچی دلم خواست زیرش بنویسم.
یه چیزی نوشتم بعد...

خوب، اگر من باید شروع کنم 
منشأ این پست چی بوده؟

پاسخ:
یه جوری می گین "هرچی دلم خواست" ... :)
تازه تو همین کامنت قبلی بسم الله ننوشته بودین!
من خیلی موافق نیستم که یه موضوعی بعد زخمی شدن رها بشه. مگه اینکه مورد سوال از بین بره.
البته نمی گم با کارتون مخالفما! نظرمه، و طوری که خودم سعی می کنم باشم.

این سوال خوبی نیست. چون هر بخشش از یه جایی اومده. بخش اولش رو الکی پاک نکردم،
بخش دومش رو خودمم نمی دونم (و احتمالا سوال شما همینجاست). اون 4ش برا 3ش و 5ش هم برنامه هایی داشتم که نشد. (سه تاش هم نامحرم داشت توش) این اولین بار نیست که وقتی پای نامحرم در میونه اتفاقی می افته و کنسل می شه، اما عجیب بود. (خیلی بی تعارف توضیح دادما! منظورم شخص خاصی نیست)
بخش سومش شخصیه، اما هم موضوع با "چ" هستش، پست ثابت اینجا.
بخش چهارمش هم رجوع شود به e52
بخش پنجمش کشفه، بخش شیشمش یادآوری.
بسم الله

سلام :)
یا من تازه دیدم، یا سلام آخر بعدأ اضافه شده.

ببخشید از این زخمی کردنه. ولی واقعأ هر چی فکر میکردم نمیدونستم چی بنویسم که درست باشه. فکر میکردم قسمتهای مختلف این پست به هم ربط دارن. والبته میدونستم به اون تفریحِ شیرینِ کار و کارساز ربط داره.
ولی میشد قضاوت. که معلوم نبود درست باشه یا نه.
برای همین ترجیح میدادم خودتون شروع کنید.
که معلوم شد درست نبوده فکرم.

پاسخ:
سلام

حالا اگه قضاوت درست نباشه چی می شه مگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی