تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

e46

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ق.ظ
وقتی وارد دانشگاه شدم از سیستم زمانی مزخرفش بدم اومد، کلاسهای به دردنخوری که وقت و بی وقت باید شرکت کرد، و خیلیاش رو وقت نماز بود
فلذا به دلیل لزوم پیش خودم گفتم حالا نماز اول وقت که نمی رسم نماز اسرع وقت می خونم و اولین کاری که می کنم وقتی آسوده شدم این باشه که نماز بخونم
اما نشد، شاید به این دلیل باشه که فقط نماز اول وقته که نماز اول وقت حساب می شه و این که در اولین فرصت نماز بخونی نماز اول وقت نیست
اما احتمال قوی دلیلش این بود که هیچ وقت آسوده نمی شدم. همیشه کلاس، تکلیف، ضعف رفتن، مراجعه به استاد و چیزهای دیگه ای بودن که خودشون رو اولویتدار نشون می دادن و نماز به تاخیر می افتاد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
الاحقر

نظرات  (۲)

:)
بسم الله

توصیه میکنم برای اینکه طعم یک دوران معنوی - تحصیلی رو در حداکثرش بچشید، ارشد شاهد بزنید.
خود کله گنده دانشگاه امامت جماعت نماز رو به عهده دارن. دکتر هادوی.

الحمدلله اینجا هر کاری که برنامه ریزی میشه، چه درسی، چه ورزشی، چه هنری و ... طوری زمانبندی میکنن که نماز اول وقت از دست نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی