تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یک درخواست

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

سلام به همه ی خواننده های عزیز

خیلی ممنونم که مرا می خونید، شما دوستان مهربانم که دلم به شما گرم است و با یادتان شاد و آرامم

از آشنایی و رابطه ی با شما خیلی خوشحالم و اکثر اوقات دلتنگتان هستم


اما...

اما این صفحه جای مناسبی برای تداوم ارتباط نیست، یعنی من نمی توانم

همان صفحه ی قبلی را برای تداوم دوستی و رفت و آمدمان برقرار خواهم کرد


خواهش می کنم

بگذارید این جا همان خلوتگاهی که بوده بماند

خواهش می کنم

دیگر اینجا را نخوانید

می دانم که آنقدر مهربانید که قبول می کنید

مرسی

انشاالله از همین هفته ی پیش رو صفحه ی بلاگفا را برقرار می کنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
الاحقر

نظرات  (۷)

بسم الله

سمعأ و طاعتأ


روبروی ضریح منور، حرم سرور و مولا، علی ابن موسی، یادتان و دعاگویتان بودم.
پاسخ:
سمعا و طاعتا؟ به من؟ دور از جون

 

قبول

پاسخ:
مرسی
از من دلخورید؟(خجالت)
خیلی شلوغم
بلاگفا رو هم   با اینکه راه دسته دیر به دیر میبینم...
پاسخ:
نه به مولا
دور از جون، شما خیلی هم خوبید، عالی اصن
اشکال نداره، دیر به دیر و زود به زودش در ارادت ما به شما تغییر ایجاد نمی کنه :)

اینجا قبلا یه مکان خیلی خصوصی بود
می خوام اگه بشه مثه قبلش بشه ، همین :)

من تازه به خوانندگان اضافه شدم ..

رو بلاگفا هم می نویسم . بنویسید می خوانیم ..

پاسخ:
سلام
خوشآمد نداریم، اینجا شخصی نویسیه، صلاحیتتون رو کیفیت کامنتا معلوم می کنه، وبلاگ بازی نمی کنم (تا اینجا poor بوده اید :دی ) (خواننده نمیدونم چنتا دارم (کمن حتما)، ولی خواننده مجهول الهویه نداریم، همه رو تو دنیای واقعی به قیافه و اسم و آدرس می شناسم)
بلاگفا رو که سگ بگیره :دی
اگه مشتاقید، اینجا رو بخونید بهتره، خودمم. karamooz.blogsky.com، بهتره،خوشآمد هم داره :)
علی ای حال، اللهم ادخلنا مدخل صدق و اخرجنا مخرج صدق، واجعل لنا من لدنک سلطاناً نصیراً

آقا من فکر کردم این وبلاگ جدیده و شروع کردم به خوندن که برسم به پست اول. هی خوندم و خوندم و خوندم و دیدم نه؛ هنوز تموم نشده. هشت صفحه خوندم (معادل با هشتاد فقره پست) و ماحصل مطالعاتم اینه که الان ذوق کردم فهمیدم حوزه می‌رید (اون روز که کار اداری داشتید و همزمان کلاس حوزه هم داشتید). لابد حوزه‌ی دانشگاه سابقمون. منم می‌خواستم برم و رد شدم از مصاحبه. لابد ظرفیتشون کم بوده و جا برای من نبوده. لابد.
و دیگه اینکه، من وبلاگ‌های خلوت و آروم رو خیلی دوست دارم :)
یه چند تا دغدغه‌ی مشترک (در زمینه‌ی درسی، اخلاقی، دینی، دوستی و...) هم از لابه‌لای نوشته‌ها پیدا کردم که برام خوشایند بود...
پاسخ:
:)
اینجا یک مقداری خصوصیه و اینا ...

حوزه شریف میرم از پارسال. بعضی کلاساش بد نیست اگه وقت دارید از توی سایتش فایلهای صوتی و تصویری اش رو بردارید و ببینید.
پارسال به این بهانه که دم به دیقه شریف باشم، مستمع آزاد تو کلاسای تدبّرش شرکت کردم و حتی امتحان پایانی رو هم دادم. آخه از مستمع آزاد امتحان می‌گیرن؟ :)) هر از گاهی فایلاشو دانلود می‌کردم، ولی خب از یه جا به بعد احساس کردم... امممم.... خب از یه جا به بعد نمی‌دونم چی شد که از اون فضا فاصله گرفتم و رفتم تو لاک خودم.
پاسخ:
😁
اوهوم...
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۴ نگار جهانشاهی
خیلی عالی سایتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی