تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

کفی بی عزا ان اکون لک عبدا، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا

تا سپیده

جاذبه خاک به ماندن میخواند و آن عهد باطنی به رفتن
عقل به ماندن میخواند و عشق به رفتن...
و این هردو را خداوند آفریده است تا وجود انسان را در آوارگی و حیرت میان عقل و عشق معنا کند

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۰ - مجله اینترنتی چفچفک
    یا رب...
دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

e18

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

خدایا غلط کردم خواستم از تنهایی درآم

تنهاییامو به من برگردون

خدایا بین اهل آسمان مشهورترم کن تا اهل زمین، بگذار نشناخته باشم، گمنام باشم

روده درازی هایم را ببخش

محتاج غیرم نکن، قانع و شاکرم بدار، و به رضاً بقضائک نزدیکم کن

و آدمم کن بعد ببرم

حق الناس زیادی را که باید ادا کنم، کمکم کن


!

تمام من در همین یک علامت خلاصه می شود

و گاهی وقت ها هم با یک ؟ ترجمه می شوم

آهای آقای دکتر مشهدی عزیز من

می دانید، تفاوت کلمات با علامات، در این است، که تفسیر علامات و نا مفهوم بودنشان چندین برابر است، غامض اند، نه یک غامض خوب، یک غامض بد، بدترین بد

شاید هم غامض منم، ... یعنی منم که غامض می بینم یا ساده


***

روی دیوار اتاقم نوشته ام نا امیدی گناه است (جایی خواندم کفر است حتی)

من به تو محتاج هستم، تو به من مشتاق هستی؟

یادم باشد پشت این عکس اخیرت بنویسم: خیلی ممنون که حالی ام می کنی به هیچ دردی نمی خورم، هر چی حس می کنم غلط و اشتباه است،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
الاحقر

نظرات  (۱۰)

 

این دعای بالاتون رو دوست داشتیم، ان شالله که براورده بشه در حقتون:)

 

تفسیر این عکس پروفایتون چیه؟

پاسخ:
این عکس این بقل؟ این شمع دکتر چمرانه! سرچ کنید توی اینترنت، ماجرای قشنگی داره :)
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۲۷ محمد صابر نیک نام
من چرا این وبلاگو ندیده بودم؟
الان شدید احساس خسران دارم می کنم!

من اخیرا دارم حس می کنم که چقدر اون جمع کذای 11 نفره بهم میومدن...
پاسخ:
قرار نبود ببینی خب! جدی می گم، بعضی نوشته هاش خیلی شخصیه، حتی الان که تشتم از بوم افتاده! به هر حال مانع از مطالعه ات نمی شم، الخیر فی ما وقع! خواستی بلاگفام رو هم ببین، آدرس همینه

اول جمع بودن بعد به هم اومدن یا برعکس؟؟
بسم الله

سلام عیدتان مبارک
لطفا این جمله آخر را با تمام قدرت بکوبید توی دهان شیطان ملعون. اگر کارگر نیفتاد بفرمایید تا بگم از فلسطین چند نفر که خوب بلدند سنگ پرت کنن بیان کمک. تا دفعه دیگه از این غلطها نکند . که البته و صد البته که کارش همین است!

درگوشی: هر کس با این استاد کار هم عقیده باشد، حکمت و خلقت و ... خداوند را زیر سوال برده . یعنی خدایا! اینی که آفریدی به هیچ دردی نمیخورده اشتباه کردی. اگر هم منظورتون است که به درد میخورده ولی راننده اش ماهر نبوده که راه حل ساده است، بسم الله. یا علی مدد 
پاسخ:
سلام

استاد کار یعنی چی؟
:) جریان شمع جالب بود. هنرعجب قدرتی داره. 
خداوندا خودت هنرم رو به درد بخور کن  :)
پاسخ:
الهی آمین...
الان خوندمش، جالب بود واقعا:)
پاسخ:
چی؟
یعنی حضرت آیت الله العظمى شیطان
پاسخ:
آیت الله ؟ عظمی ؟؟
:) حضرت یعنی کسی که همیشه حاضره، حضور داره. آیت یعنی نشانه. 
از نشانه های بزرگ خداوند است این ملعون همیشه حاضر!
پاسخ:
باشه خب، ولی گفتن نداره بعضی چیزا!
ائمه چون همیشه حاضر و ناظر هستند ، حضرت خطاب میشوند. 
راستی شرمنده بابت اینکه پاسخ کامنت های شما رو ندادم.
مدتیه دسترسی به مدیریت بلاگ ندارم.
بله درسته سهر ، یعنی شب زنده داری
ساهر اسم فاعلش میشه، و ساهره، اسم فاعل مؤنث

 

داستان شمع

پاسخ:
آها... آره خیلی جالبه!

ببخشید من جزئیاتش رو بلد نبودم برای همین نقل نکردم
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۳ محمد صابر نیک نام
آخه بلاگفاتو دیده بودم!
پاسخ:
عه؟ از اونجا اومدی اینجا؟ مبارکه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی